Kaikki Somesta valmennukset
Kaikki Somesta -valmennuskonsepti
Kaikki Somesta-valmennukset toteutetaan aina valmentavalla, pedagogisella otteella tarkoittaen, että osallistujan tiedot ja ymmärrys opetettavasta aiheesta kasvavat ja osallistujien erilaiset lähtökohdat huomioidaan sisällössä ja toteutuksessa. Valmennukset ovat aina vuorovaikutteisia ja keskustelevia, joissa osallistujilla on mahdollisuus kysyä kysymyksiä koko valmennuksen ajan. Valmennus sisältää aina myös harjoittelua. Kaikki Somesta Oy:n valmennuksissa annetaan asiakkaan toimialaan liittyviä konkreettisia esimerkkejä, joka auttaa asioiden hahmottamista ja hyödyntämistä omassa työssä. Valmennussisällöt räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaisesti ja toimialaan sopiviksi ja valmentaja perehtyy aina ennakkoon asiakkaan toimintaan. Valmennuksista on sopimuksen mukaan saatavilla tallenne ja kaikki osallistujat saavat materiaalit itselleen automaattisesti.

Kaikki Sisällöntuotannosta
Suunnittele toimivaa, tavoitteisiin perustuvaa sisältöä sosiaaliseen mediaan – kanavasta riippumatta
Valmennuksen tavoitteena on antaa valmiudet monipuolisen, saavutettavan ja tuloksellisen sosiaalisen median sisällön tuotantoon lisäämällä ymmärrystä sosiaalisen median alustojen toimintalogiikasta, kulttuurista ja käyttäjistä.
Valmennuksen sisältö ja toteutus mukautetaan aina asiakkaan tarpeeseen. Valmennuksen kesto voi olla 1,5 – 3 tuntia toteutustavasta riippuen.
Investointi: alk. 1290 € + alv, (sis. osallistujamäärä <20 henkilöä)
Valmennuksen sisältö
- Sosiaalisen median toimintalogiikan läpikäynti ja näkyvyyden jakautuminen alustoilla
- Erilaisten kohderyhmien motiivit somessa ja alustojen erilaiset käyttökulttuurit
- Kohderyhmälähtöisen sisällön suunnittelu ja tuotanto sosiaalisessa mediassa
- Sisällöntuotannon parhaat käytännöt saavutettavuuden ja löydettävyyden näkökulmasta
- Sosiaalisessa mediassa toimiminen ja sen vaikutukset sisällön näkyvyyteen
- Sisällön toimivuuden mittaaminen ja kehittäminen pitkällä ja lyhyemmällä aikajänteellä

Kaikki Instagramista
Luo Instagramiin kohdeyleisöä kiinnostavaa, kanavaan sopivaa sisältöä ja kasvata kanaviasi pitkällä tähtäimellä
Instagram-valmennuksen tavoitteena on perehdyttää Instagram-kanavaan, sen toimintalogiikkaan ja monipuolisiin sisältömuotoihin. Samalla keskustelemme tavoiteyleisöstä ja pohdimme sisältöjen kiinnostavuusmuotoilua kohderyhmän lähtökohdista.
Valmennuksen sisältö ja toteutus mukautetaan aina asiakkaan tarpeeseen. Valmennuksen kesto voi olla 1,5 – 3 tuntia toteutustavasta riippuen.
Investointi: alk. 1390 € + alv, (sis. osallistujamäärä <20 henkilöä)
Valmennuksen sisältö
- Katsaus Instagramin nykypäivään, miten kanava on muuttunut vuosien varrella
- Toimivan Instagram-tilin optimointivinkit, joilla parannetaan tilin löydettävyyttä
- Kiinnostavan, vuorovaikutteisin sisällön suunnittelu kohderyhmäajattelua hyödyntäen
- Perehdytys kanavan eri sisältömuotoihin, sekä pientä harjoittelua käytännössä
- Kävijätietojen tarkastelu, mittaaminen ja kehittäminen

Kaikki lyhytvideoista
Opi lyhytvideoiden tuotantoa teoriassa ja käytännössä
Lyhytvideoihin keskittyvässä valmennuksessa opitaan lyhytvideoiden suunnittelun ja editoinnin parhaita käytäntöjä sekä tapoja saada lyhytvideoille näkyvyyttä eri kanavissa.
Valmennuksen sisältö ja toteutus mukautetaan aina asiakkaan tarpeeseen. Valmennuksen kesto voi olla 1,5 – 3 tuntia toteutustavasta riippuen.
Investointi: alk. 1490 € + alv, (sis. osallistujamäärä <10 henkilöä)
Valmennuksen sisältö
- Tutustuminen lyhytvideotrendiin – mistä on kyse ja missä kanavissa lyhytvideoita voi hyödyntää
- Lyhytvideoiden parhaat käytännöt – millaisilla videoilla saavutetaan yleisöä ja säilytetään heidän kiinnostuksensa sisällön parissa
- Erilaisia lyhytvideokonsepteja (asiakkaan liiketoiminta huomioiden)
- Toimivan lyhytvideon suunnitteluprosessi
- Lyhytvideoiden luominen CapCut-mobiilieditointisovelluksen avulla

Kaikki asiantuntijabrändistä
Yhä useampi asiantuntija rakentaa tavoitteellista läsnäoloa sosiaaliseen mediaan saavuttaakseen aiheensa ajatusjohtajuuden. Verkostojen rooli myynnille korostuu somessa, jossa viestintä on helppoa, nopeaa ja vaivatonta. Ostopäätökset perustuvat henkilösuhteisiin ja mielikuviin, joita luodaan sisällön keinoin.
Valmennuksessa opit mitä sosiaalinen myynti tarkoittaa ja miksi se on asiantuntijalle tärkeää. Samalla muodostat suunnitelman oman asiantuntijabrändisi toteuttamiseen ja kehittämiseen sosiaalisessa mediassa. Käymme läpi sosiaalisen myynnin eri menetelmiä, liiketoiminnallesi merkityksellisen verkoston rakentamista sekä aiheellesi relevanttien sisältöjen suunnittelua ja rajaamista. Valmennuksen avulla vahvistat asiantuntijamielikuvaasi, löydät uusia asiakkaita ja rakennat pysyviä asiakassuhteita somessa.
”Kaikki myynti tapahtuu ihmiseltä ihmiselle. Tärkeintä on viestiä ja olla läsnä siellä, missä asiakkaatkin ovat – sosiaalisen median verkostoissa.”
Koulutuksen sisältö
- Henkilö-/asiantuntijabrändin rakentaminen ja hallinnointi
- Sisällöntuotannon teemoittaminen ja konseptointi
- Ajatusjohtajuuden rakentaminen sisällön keinoin sosiaalisessa mediassa
- Sosiaalinen kuuntelu & asiantuntijan strategia
- Asiantuntijan kanavastrategia
- Sosiaalisen myynnin perusteet
- Sosiaalisen myynnin menetelmät
- Sisällöntuotannon tuloksien mittaaminen ja analysointi

Kaikki lyhytvideoista
Opi lyhytvideoiden tuotantoa teoriassa ja käytännössä
Lyhytvideoihin keskittyvässä valmennuksessa opitaan lyhytvideoiden suunnittelun ja editoinnin parhaita käytäntöjä sekä tapoja saada lyhytvideoille näkyvyyttä eri kanavissa.
Valmennuksen sisältö ja toteutus mukautetaan aina asiakkaan tarpeeseen. Valmennuksen kesto voi olla 1,5 – 3 tuntia toteutustavasta riippuen.
Investointi: alk. 1490 € + alv, (sis. osallistujamäärä <10 henkilöä)
Valmennuksen sisältö
- Tutustuminen lyhytvideotrendiin – mistä on kyse ja missä kanavissa lyhytvideoita voi hyödyntää
- Lyhytvideoiden parhaat käytännöt – millaisilla videoilla saavutetaan yleisöä ja säilytetään heidän kiinnostuksensa sisällön parissa
- Erilaisia lyhytvideokonsepteja (asiakkaan liiketoiminta huomioiden)
- Toimivan lyhytvideon suunnitteluprosessi
- Lyhytvideoiden luominen CapCut-mobiilieditointisovelluksen avulla

Kaikki asiantuntijabrändistä
Yhä useampi asiantuntija rakentaa tavoitteellista läsnäoloa sosiaaliseen mediaan saavuttaakseen aiheensa ajatusjohtajuuden. Verkostojen rooli myynnille korostuu somessa, jossa viestintä on helppoa, nopeaa ja vaivatonta. Ostopäätökset perustuvat henkilösuhteisiin ja mielikuviin, joita luodaan sisällön keinoin.
Valmennuksessa opit mitä sosiaalinen myynti tarkoittaa ja miksi se on asiantuntijalle tärkeää. Samalla muodostat suunnitelman oman asiantuntijabrändisi toteuttamiseen ja kehittämiseen sosiaalisessa mediassa. Käymme läpi sosiaalisen myynnin eri menetelmiä, liiketoiminnallesi merkityksellisen verkoston rakentamista sekä aiheellesi relevanttien sisältöjen suunnittelua ja rajaamista. Valmennuksen avulla vahvistat asiantuntijamielikuvaasi, löydät uusia asiakkaita ja rakennat pysyviä asiakassuhteita somessa.
”Kaikki myynti tapahtuu ihmiseltä ihmiselle. Tärkeintä on viestiä ja olla läsnä siellä, missä asiakkaatkin ovat – sosiaalisen median verkostoissa.”
Koulutuksen sisältö
- Henkilö-/asiantuntijabrändin rakentaminen ja hallinnointi
- Sisällöntuotannon teemoittaminen ja konseptointi
- Ajatusjohtajuuden rakentaminen sisällön keinoin sosiaalisessa mediassa
- Sosiaalinen kuuntelu & asiantuntijan strategia
- Asiantuntijan kanavastrategia
- Sosiaalisen myynnin perusteet
- Sosiaalisen myynnin menetelmät
- Sisällöntuotannon tuloksien mittaaminen ja analysointi