Vaikuttajatreenit

Home / Vaikuttajatreenit

Vaikuttajatreenit

Mikä on Vaikuttajatreenit?

Vaikuttajatreenit on 1,5 tunnin etäsparraus, jossa autan aloittelevia tai kokeneempiakin sisältöä tuottavia tahoja kirkastamaan sisältöjen, brändin tai uran suuntaa, sekä ottamaan haltuun sisältökonseptointia, hakukoneoptimointia ja sisältöyhteistyön myyntiä ja raportointia.

Kenelle Vaikuttajatreenit sopii?

Vaikuttajatreenit-sparraus sopii kenelle tahansa, joka on kiinnostunut tuottamaan sisältöä tavoitteellisesti sosiaaliseen mediaan. Voit olla yrittäjä, vaikuttaja, pelaaja, urheilija, asiantuntija – sparraus räätälöidään aina juuri sinun tarpeisiisi!

Mitä Vaikuttajatreenit sisältää?

Yhdellä sparrauskerralla käsittelemme yhden alla olevan aiheen soveltamista osallistujan lähtökohdista.

Brändi & strategia

Brändin kirkastaminen

Itsetuntemus ja tavoitteiden hahmottaminen.

Brändin vahvistaminen

Vahvuuksien tunnistaminen ja erottautuminen. Brändini ulkopuolelta tarkasteltuna.

Arvot

Arvot ja merkityksellisyys. Sanojen ja tekojen suhde.

Brändi-identiteetit

Visio, missio ja strategia kohti tavoitteita.

Kanavastrategia & Sisältökonseptointi

Kohderyhmän rajaaminen ja laajentaminen

Yleisön mieltymysten, tarpeiden ja somen käyttötapojen tarkastelu. Keinoja yleisön kasvattamiseen.

Kanavastrategiat

Kanavan logiiikka, alustojen roolitus ja menestymisen reseptit.

Sisällön pääteemat

Teemojen valintaperusteet, sisältömissiot ja tavoitteet.

Sisältökonseptointi

Konseptoinnin logiikka, sisältöjen tehtävät ja toteutuksien ohjattu ideointi.

Vaikuttajan myyntityö

myyntityön konteksti

Mainostajan markkinointi, yhteistyökumppanien kartoittaminen, valmistautuminen, perustelut ja argumentointi.

Mediakortti & tuotteisuus

Mediakortin sisältö rakenne ja tärkeimmät luvut. Yhteistyön hinnoittelu.

Tarjousprosessi & yhteistyö

Valmistautuminen, tarjouspohja, tarjousprosessi ja sopimukset.

Raportointi & brändilähettilyys

Raportoinnin pohja, vaikuttaja-markkinoinnin luvut, pidemmän yhteistyön valmistelu ja toteuttaminen.

Hakukoneoptimointi & avainsanastrategia

hakukoneoptimointi

Optimointiin ja hakualgoritmin toimintalogiikkaan tutustuminen. Optimoinnin avaintermit ja SEO Instagramissa.

Seo asiakaskokemus

Hakukoneystävällisen sivuston ominaisuudet ja rakenteet.

Avainsanastrategia

Avainsanojen kartoittaminen ja valinta. Avainsanat sisältöjen ideoinnin tukena.

Optimointi

Optimoinnin osat. YOAST SEO- työkalun käyttö eli optimointi käytännössä. Hakukoneystävällinen kirjoittaminen.

Miten pääsen mukaan?

Ota yhteyttä lomakkeen kautta tai lähetä sähköpostia osoitteeseen noora@kaikkisomesta.fi. Liitä viestiin lyhyt esittely itsestäsi ja toiveesi sparrauksen sisällöstä.

    Mihin aiheeseen tarvitset ensisijaisesti apua?